Resultater fra omnichannel surveyen

Omni-screen-dashboardDen 8. oktober talte jeg til e-handelskonferencen i Øksnehallen og præsenterede de foreløbige resultater fra omnichannel surveyen.

Kort fortalt, så er der langt igen for de fleste virksomheder. B2C er en smule foran B2B, men desværre mest ift. at opsamle permissions og fokusere på salget. Når det kommer til at anvende data og dataindsigter i kommunikationen med kunderne svarer hele 48% at det gør de slet ikke!

Når man kigger på samlet omnichannel modenhed viser det sig dog, at der er enkelte, der har fundet vejen. Der er en lille udbrydergruppe, der er stukket af fra feltet… Mit bud er, at de kommer til at klare sig bedre end deres konkurrenter, når vi spoler tiden lidt frem…

Der er flere facts og tendenser i præsentationen, som du kan se (og downloade) her:

Husk, at du selv kan tage omnichannel surveyen her: http://bit.ly/oc-survey
Hvis arbejder på bureau, kan du få din egen udgave af surveyen og bruge den til dialog med dine kunder og kundeemner. Du kan få adgang til surveyen her: http://www.networkedbusiness.org/join

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive offentliggjort. Krævede felter er markeret med *

Disse HTML koder og attributter er tilladte: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>