Flotte udtalelser fra beta-læserne

Det en sårbar og følsom sag for mig at udgive en bog. For på den måde skal mit bud på, hvordan virksomheder bedst skaber en sammenhængende kundeoplevelse på tværs af både fysiske og digitale kanaler pludselig ud og klare sig selv. Forstået på den måde at bogen vil komme i hænderne på mange mennesker, som jeg ikke kender og hvor jeg ikke har chancen for at forklare eventuelle uklarheder.

cover for bog om omnichannel marketing
Hvis det handler om mig… Så køber jeg! Kan købes i forsalg allerede nu.

En bog skal kunne forklare sig selv

Én af mine læringer i projektet har været, at der er en verden til forskel på at lave en model, som ser flot ud i en powerpoint og giver mening i takt med, at den forklares – og så til at lave en model, der faktisk kan tåle at stå alene. Derfor har det været så vigtigt for mig at gennemgå hele processen omkring interviews og roundtable sessions. For hvordan skulle jeg ellers komme kritikken i møde og skærpe argumentationen?

En håndfuld udvalgte professionelle har været beta-læsere

Det endelige resultat er blevet læst igennem af en håndfuld udvalgte mennesker, der langt fra alle har været en del af arbejdet med bogen. Læs nedenfor, hvad de har at sige om bogen:

» Både i hummel og de tech startups, jeg har med at gøre, er det mere og mere tydeligt, at omnichannel udgør et væsentligt og for nogle virksomheder afgørende tema i forhold til fremtidig vækst og positionering. Rasmus’ bog er en forfriskende, nytænkt og meget brugbart indføring til en emne, som ellers ofte fremstår meget komplekst.
– Christian Stadil, ejer af hummel og investor eller co-founder i bl.a. Woomio, Tradono, Tattoodo og AllUnite

» Forståelsen og intelligent brug af omnichannel med respekt for kundens oplevelse er kernen i Whiteaway’s succes. Dette er en vigtig bog for fremtidens online købmænd.
– Ib Nørholm, Bestyrelsesformand og medstifter i Whiteaway

» I Tivoli er det vores mission at betage vores gæster. Både i Haven men også før og efter besøget. For at lykkes med dette er omnichannel et centralt fokusområde i vores tilgang til marketing. Mange taler om omnichannel i disse år og med denne bog formår Rasmus Houlind at kortlægge begrebet, skabe overblik over muligheder og udfordringer samt at gøre det praktisk anvendeligt på alle niveauer.
– Thomas Erichsen, Marketingchef i Tivoli A/S

» Du ved sikkert, hvad omnichannel betyder. Men hvad er betydningen for din virksomhed? Hvordan kombineres kanalerne, så synergien optimeres og kunderne oplever ’den røde tråd’? Læs bogen og få svaret!
– Finn Thomsen, Formand for Dansk Direct Marketing Forening

» Hvis omnichannel er på din agenda, så er denne bog et ”must-read”. Kundemålskiven er et praktisk, anvendeligt værktøj til scoring af din virksomhed og udpegning af særlige indsatsområder for din digitale strategi og forretning.
– Kim Tingager, Head of Digital Business Development, OKQ8 AB

» Intelligent brug af data er nøglen til succes i fremtiden – og nøglen til den gode kundeoplevelse. Denne bog kan bevidstgøre dig og din virksomhed – samt skabe overblik og retning. Læs den!
– Jakob Norgaard Mortensen, Kommerciel direktør i Combine A/S

Bogen er pt. i trykken og forventes udgivet 17. marts 2015.
Den kan dog købes i forsalg her på hjemmesiden allerede nu.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive offentliggjort. Krævede felter er markeret med *

Disse HTML koder og attributter er tilladte: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>