Bogen er på vej på engelsk!

HDHOMSKJ_Mockup_Eng-v1

Jeg er i disse dage ved at lægge sidste hånd på den engelske udgave af “Hvis det handler om mig, så køber jeg!” Efter en hurtig afstemning på facebook endte titlen med at blive:

“Make it relevant to me, and I’ll buy it!”

Bogen er i første omgang en 1:1 oversættelse af den danske bog. Primært tænkt som en service til de dansksprogede læsere, der synes bogen er så interessant, at deres engelsktalende kolleger også bør læse den. Ligeledes har det vist sig som en barriere kun at have bogen på dansk i forhold til at komme ind på uddannelsesinstitutioner i Danmark.

Jeg påtænker desuden at lancere en mere international mindet udgave, der i højere grad behandler nogle af de udfordringer, der opstår, når man vil lave omnichannel marketing i globale virksomheder.

Bogen er blevet oversat i et samarbejde med LanguageWire, som jeg varmt kan anbefale – ikke mindst i forhold til at oversætte sit omnichannel indhold, når man arbejder på tværs af grænser!

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive offentliggjort. Krævede felter er markeret med *

Disse HTML koder og attributter er tilladte: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>